Se enkelt indlæg
Gammel 08-10-2008, 22:04   #1
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Spørgsmål om notatpligt

Hej alle.

Da jeg efter at have skrevet en klage til Borgmesteren i Næstved kommune, fik jeg i dag brev om, at klagen var givet videre til jobcenteret i kommunen.

Jeg har ikke fået nogen direkte tilbagemelding fra Borgmesteren overhovedet, selv om mit brev til ham var minded på ham.

Er der nogen der ved, om en Borgmester SKAL svare tilbage til mig?... har han ikke notatpligt lige som alle andre?

Jeg synes det ville være oplagt at han som borgmester kom med sit syn på min sag... det var derfor jeg skrev til ham, men jeg kan jo godt se, at han er i lidt af en klemme eftersom at hvis han afviser mine påstande, at så kan han hænge på det som ansvarshavende for pilotjobcenteret i Næstved... og han vil åbenbart heller ikke bakke mig op...

Synes det er noget underligt noget... så kunne jeg lige så godt have klaget til jobcenteret direkte jo...

Jeg har en anelse om at grunden til at jeg intet svar har fået er, at jeg "truede" med både byråd, pressen og politikere hvis min sag ikke snart fik en ende... han har nok ikke lyst til at få sine direkte svar blandet ind i sådan en sag vil jeg tro.

Så altså... kan jeg skrive til ham og afkræve et direkte svar til mig? nogen der ved det?
  Besvar med citat