Se enkelt indlæg
Gammel 14-04-2009, 15:57   #5
pruttenQ34
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2008
Indlæg: 303
Styrke: 17
pruttenQ34 er ny på vejen
razmo tak aligevel:-)
jeg har været på kontanthjælp i ca 15 år eller mere og har været i utallige aktiveringer som jeg er blevet endten afskediget fra eller afvist fra pga mit psykiske problem hvor jeg har svært ved styre mit temp og har en MEGET lav selvtillid til mit udseene føler folk snakker om mig når de ikke gør osv...dvs jeg har lidt nederlag på nederlag i alle disse aktiveringer men komunen har kun parpire på jeg har været der men ikke erklæringer på hvorfor jeg blev afskediget.....jeg bor alene med to børn og har det faktisk rent af h til over jeg skal se frem til tvinges ud arbejde sammen med andre igen og bange for det går ud over mine børn ..den speciellæge test jeg har fået taget ,står der jeg er socialt handicappet og har et meget ringe funktionsnivue det er så lavt at det kan diskuteres om det overhoved findes og det ikke ville være godt for mig komme i arbejdsprøvning men lægekonsulenten mener ikke de kan vurdere mig før jeg har været ude i en arbejdsprøvning...mine sidste to sagsbehandlere og min job og krop aktør mener jeg skulle søge §17 ...men den kommer jeg aldrig igennem med uden en arbejdsprøvnning...jeg forstår bare ikke de vil have jeg skal ud køres psykisk ned igen når jeg har to børn jeg skal tage mig af herhjemme samtidig.....
pruttenQ34 er ikke logget ind   Besvar med citat