Se enkelt indlæg
Gammel 19-05-2018, 12:46   #41
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Kære Mukke.
En indstilling fra rehabilieteringsnævnet er ikke en tilkendelse til Ftp. Men i de fleste tilfælde vil pensionsteamet indrette afgørelsen efter indstillingen, men som jeg læser det kan du ikke være sikker før du har den endelige afgørelse fra pensionsnævnet.

Det er vist mange år siden , at overførselsindkomster blev udbetalt forud. Da jeg modtog ledighedsydelse indtil juli 2017 var det altid med tilbagevirkende kraft og det er min folkepension også.
Det er uhyre vigtigt om der står indstilling eller tilkendelse.. Hvad de siger mundtligt skal du tage med et gran salt.

Jeg tror dog,at der heldigvis blæser nye vinde i Kbh. efter ny borgmester og deres chef er fratrådt.
I min sag. (S. ftp. gik der ca.1½ mdr. fra indstilling( et nej) og til sagen kom i pensionsteamet, og så endnu en md. De havde mundtligt i P. teamet lovet inden for 10 dage. det var over julen og sikke en jul.
Nå, dette ikke for, at skuffe dig, for jeg tror du få den når de har indstillet dig.

Kontakt evt. Borgerrådgiveren på tirsdag efter pinse med dine papirer. De må kunne forklare dig præcist hvordan du skal tyde det.
Pøj , pøj.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat