Emner: Sygdom
Se enkelt indlæg
Gammel 13-05-2018, 07:16   #10
Nørd
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2014
Indlæg: 1.079
Styrke: 11
Nørd er ny på vejen
Under nyttige links kan du finde forslag til dagbog, der er en som henvender sig til smertepatienter og en som henvender sig til folk med psykiske problemer måske du kan bruge dem som udgangspunkt og lave dagbog/skema ud fra det.
Der findes også en ældre tråd som omhandler dagbog men jeg har svært ved at finde den og lave links fra min tablet, kan se at mit tidligere indlæg har defekt link og ord som ordbogen på tabletten har ændret så det får anden betydning.

Det lyder godt at du vil forsøge, kommuner og eksterne aktører elsker når borgerne virker motiverede og har jahatten på, så hvis du kan mobilisere en positiv fasade så vil det være bedst.

Når du skal overtale aktøren så kan du foreslå at du starter ud med få timer og arbejder dig op i tid efterhånden som du kan klare det.
Du kan jo ikke gøre for det hvis du aldrig når særlig langt op i tid, men det vigtigste er at du forsøger virke motiveret hele tiden og viser at du hele tiden gør dit bedste, så det fremgår at det dårlige resultat ikke er forårsaget af en dårlig indsats fra din side.

Tilføjelse:
Hvis du har problemer med aktøren ikke er til at komme i kontakt med, ikke besvarer henvendelser, presser unødigt på så skal du klage til din sagsbehandler i kommunen, skriftligt naturligvis, helst. afleveret ved skranken mod kvittering.

Hvis sagsbehandler ikke reagerer så må du klage over sagsbehandlingen til jobcenter chefen.

Sidst redigeret af Nørd; 13-05-2018 kl. 07:29.
Nørd er ikke logget ind   Besvar med citat