Se enkelt indlæg
Gammel 19-04-2013, 08:50   #16
mawebbro
Hjemmevant på K10
 
mawebbros avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-03 2009
Lokation: Faxe kommune, vestsjælland
Indlæg: 289
Blog Indlæg: 100
Styrke: 16
mawebbro er ny på vejen
Hej :-)

Jeg har en veninde på 45 år, hun har også skæv ryg, skcoliose. Hun har i sine "unge dage" da hun var teenager, gået med korset i håb om at afhjælpe hende.

I dag har hun flere proplemer med scoliosen, hun er tilbudt opr. men lægerne gav hende ikke % nok (kan ikke lige huske tallet) til at hun ville sige ja tak.

Hun har grundet sin scoliose i dag også problemer med slidtage i den ene hofte, da hun går skævt - ikke så det kan ses, men nok til at ødelægge åbenbart.

Hun har gode og dårlige perioder, hendes scoliose rør på sig i ny og næ, og det ender nok med en opr. eller måske kørestol - her taler vi 15-20 år frem.

Hun passer et fleksjob på 15 timer pr uge, og har det efter omstændighederne godt.

Dette er hvad hun har fortalt mig om sin scoliose, jeg har ikke forstand på det, andet end dette.

Så selv om man er udvokset, rør scoliosen altså på sig,,,

__________________
Livet er for kort til at vågne op til fortrydelse. Så elsk de mennesker, som behandler dig ordentligt. Glem alt om dem, der ikke gør. Tro på, der er en grund til, alting sker. Hvis du får en chance til, så grib den med begge hænder. Hvis det ændrer dit liv, så lad det. Ingen har sagt, at livet ville være let ♥
mawebbro er ikke logget ind   Besvar med citat