Se enkelt indlæg
Gammel 02-12-2013, 23:35   #461
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.787
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
KL får ny formand....

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2013/12/02/212322.htm

"Venstre overtager formandsposten i Kommunernes Landsforening fra Socialdemokraterne.

Det står klart, efter at langstrakte forhandlinger om formandskabet for landets 98 kommuner ifølge Politiken er afsluttet mandag aften.

Posten som KL-formand går således til Kalundborgs borgmester, Martin Damm, efter at de Radikale har valgt at pege på Venstre-manden som ny formand."

Jeg har skrevet til Kalundborg kommune:

"Kære Kalundborg kommune.

Jeg har besvær med at finde de offentliggjorte sociale sagsbehandlingsfrister iht Retssikkerhedslovens §3 stk.2, på vores hjemmeside.

Har jeg mulighed for at få oplyst, hvor disse sagsbehandlingsfrister er offentliggjort?

Med venlig hilsen

Peter Hansen
"

Tak for din henvendelse til Kalundborg Kommune.

Såfremt din henvendelse kræver svar vil du inden 10 dage modtage endeligt svar eller oplysning om sagens videre behandling.

Med venlig hilsen

Kalundborg Kommune

Vi kan jo ikke have at formanden for KL, Kommunernes Landsforening ikke overholder lovgivningen i sin egen kommune. Som den tidligere formand i Rødovre kommune der er meldt til Tilsynet.

Bedste hilsner
Peter
phhmw er ikke logget ind   Besvar med citat