Se enkelt indlæg
Gammel 31-10-2015, 23:12   #7
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Vasen, reno og østerbro

...har alle samstemmigt udtalt nogenlunde det samme:

Medlemmer af Rehabiliteringsteam befinder sig også i kommunens Pensionsteam, som er sidste indstands, der træffer den endegyldige afgørelse.

"Jeg har d.d modtaget besked fra arbejdsmarkedsstyrelsen, der skriver at det er problematisk og at der kan rejses tvivl om inhabilitet, hvis der sidder samme personer i begge afd. det bør bestræbes at dette ikke forekommer.
Jeg skrev til dem, da jeg har erfaret at det er sådan sagsbehandlingen i København er. Altså kommunen er ikke i overensstemmelse med god forvaltningsskik.
Denne mail er videresendt til både overborgmester og beskæftigelses borgmester og nu afventer jeg svar.
Jeg er desværre ikke i stand til at overføre til K10, da jeg er en novice i forhold til tekniske løsninger og min ramte PTSD hjerne ikke magter at lære nye færdigheder.
"

ATT.!!! vasen.

Den eller de mail kunne jeg godt tænke mig at læse og modtage et kopi af, da det er en sag jeg godt kunne tænke mig at krads lidt i.

vasen , hvis du har det som almindelig mail, så send mig din mailadresse til mig på en PB , Personlig Besked her http://www.k10.dk/private.php?do=newpm&u=71 så udveksler vi E-mail således at jeg kan få dokumentation.

ATT.!!! østerbrø & Reno

Har I noget på skrift desangående med at medlemmer af Rehabiliteringsteamet også sidder i kommunernes Pensionsteam"??

Vi ved, at kommunerne forsøgte at placere deres lægekonsulenter i Rehabiliteringsteamet, men som blev stoppet.

Hilsen Peter

PS. Har andre mødt regler og love der beskriver om medlemmer i Rehabiliteringsteam IKKE må være medlemmer af kommunens Pensionsteam?

Spørgsmålet er: Må medlemmer af kommunernes og regionernes "Rehabiliteringsteam" også sidde i kommunernes "Pensionsteam" Ja eller NEJ

Hvad siger lovgivningen? Hvad findes der af dokumentation?

Sidst redigeret af phhmw; 31-10-2015 kl. 23:36.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat