Se enkelt indlæg
Gammel 05-02-2013, 01:15   #8
Jamie36
Glad for at være medlem
 
Jamie36s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2013
Lokation: København
Indlæg: 83
Blog Indlæg: 26
Styrke: 12
Jamie36 er ny på vejen
Føler heller ikke at jeg bliver møde med forståelse og accept når jeg siger, hvad jeg fejler, dem der støtter og tror på mig kan tælles på en hånd. Andre ja de ser på en som om man lige har fyldt dem med løgn, fordi de ikke tror at jeg har nogen diagnose eller følger af dem. Og jeg forstår godt dem der bliver træt at skulle forklare sig, men alligevel møder mistro. Har oz nogle i familien, som har den indstilling at man ikke kan have diagnoser, at det bare er noget, som jeg siger for at slippe for at arbejde eller gå i skole. Jeg har ADHD og Personlighedsforstyrrelse, og som andre kæmper man ikke bare for at komme igennem hver dag, men oz mod kommunen og andre mistroiske mennesker med mange fordomme.

Jeg har lige måtte stoppe i en udd. På duttet af kommunen, fordi jeg ikke kan klare det igen igen, havde oz været ærlig da jeg kender mig selv og ved, hvad jeg ikke kan klare, ingen forståelse overhovedet, men der er der nok andre der oz kender til. Så får man lige den u hovedet at man bare kan tage sig sammen!!!
Jamie36 er ikke logget ind   Besvar med citat