Se enkelt indlæg
Gammel 04-12-2016, 00:12   #82
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tristan . Se meddelelser
Tak Vovse .

Har nu bedt SB. om at finde egnet sted til yderligere jobprøvning, kom vist lidt bag på hende jeg stadig havde mod på det... har jeg nu heller ikke, men skal de se mig ligge, som i virkelig ligge! fysisk og psykisk så er det nu de skal klø på.
Og når man forbereder sig på det værste, så bliver man nogle gange positivt overrasket.

Da jeg var blevet visiteret til fleks blev jeg henvist til en anden aktør, som skulle finde mig et fleksjob, jeg var selv overbevist om, at jeg var berettiget til fp, så jeg forestillede mig, at jeg skulle ud i min. 2-3 praktikker før de havde fået nok.
Mit første forløb hos anden aktør gik med samtaler og lidt jobsøgning. Mit næste forløb bestod af en praktik, som mundede ud i fp.
Og min konsulent hos anden aktør var et utroligt rart og behageligt menneske, der virkelig gjorde en forskel i mit liv.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat