Se enkelt indlæg
Gammel 09-02-2018, 04:27   #27
snoozz
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 05-09 2015
Indlæg: 100
Styrke: 9
snoozz er ny på vejen
Hej igen på K10 !

Nu har jeg tænkt lidt over det, og naturligvis skal jeg betale 3600 kr, det måe endda billige sluppet. Kan Bare huske vi holdte dåben for ja stort set hvad det kostede at leje festlokaler for.

Og det var nogle ganske få 100 kr.

Nå man udover det:

Har det præst så PLIGT til at at sige om hun har ens barn gående til konfirmationsforberedelse?

Grunden til jeg spørger er at jeg sendte en mail til præsten som min eks påstår hun skal konfirmeres i. Jeg vil nødig inviterer venner og familie fra nær og fjerne hvis det viser sig at hun lyver IGEN!

Jeg har aldrig skrevet under på noget, så har man ikke fælles forældremyndighed indtil andet "er bevist???

Jeg har da fået kontanthjælp som forsørger inden jeg kom på førtidspension, i flere år?

Ok det lyder mere og mere som om at moren er overbevist om at der helt generelt er ene-forælrdemyndighed til hende.

Det ville jeg vil vide hvis det var tilfældet? Det virker som om hun tror det sker helt automaitsk når hun går fra med en far og bor et andet sted?

Jeg skal nok betale de 3600, det vel ok.

Det der egenligt pisser mig mest af er at hun ikke bare: Ringer (eller evt skriver), jeg har selv i flere år sagt vi skulle spare på til konfirmation, men så har hun bare sagt, hun vil slet ikke konfirmeres, eller sagt hun ikke havde råd).

Jeg sagde hvis vi blot satte 100 kr af hver så havde vi jo fint råd...? Men nu skal det komme lige her!?!

Ik kan nok forså at jeg tror hun prøver at scamme mig - at hun holder en fiktiv konfirmation - som ikke sker i virkeligheden. Derfor jeg har spurgt præsten selv om hun har en konfirmand.

Men hun vil ikke sige det. Ved Læger har tavspligst, men ikke at læger altså også har. Jo til en hvis grænse. men jeg vil bare vide om min datter går til konfirmationsforberedelse, ikke om hun har skriftet et mord GG

Jeg har ikke de 3600 kr. men dem må de jo skrive på SKAT så.

Jeg er bare meget itvivl. det kan i måske sige mere om helt generelt, ikke kun om konfirmation: Hvad har jeg egenligt ret til at vide med fælles forældremyndighed? Jeg trorede det var lige så meget som moderen ved.

Fx har jeg da fuld adgang til hvad skolen skriver om hende på forældreintra og lign?
snoozz er ikke logget ind   Besvar med citat