Se enkelt indlæg
Gammel 03-01-2013, 22:17   #50
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mella Se meddelelser
Jeg mailede først og tilsidst snakkede jeg med en fra ydelseskontoret.
Dels fordi jeg var træt af mistænkeliggørelsen og fordi deres spørgsmål var 'underlige'.
Fx må man heller ikke få 'hjælp' til opgaver i husstanden, så jeg spurgte om det fx var forbudt, hvis nogen hjalp mig med, at min søns cykel blev lappet?
Fik så at vide, at grænserne var FLYDENDE, men hvis jeg ikke mente, at jeg var reelt enlig, skulle jeg jo så sætte kydset ud for det.
Jeg har overhovedet ingen forventning om, at kommunerne har humoristisk sans.

Og dog, det lykkedes mig da engang at gøre en faglig konsulent til grin, så selv jobcenterchefen måtte kvæle et grin.

Men seriøst, hvis jeg fik sådan en skrivelse, så tror jeg, at jeg ville ile hen og tænde pc'en, og spørge ind til hvert eneste punkt hvor der kan være den mindste tvivl.

Problemet med at spørge dem i telefonen er, at man kan ikke bruge svaret til en sk**, for det kan ikke dokumenteres.

Og hvis de ikke svarer vil jeg ikke holde mig tilbage med, at klage over manglende svar.

Citat:
Oprindeligt indsendt af hansenheidi Se meddelelser
er det muligt at nogle vil sætte den liste herind om hvad man må som førtidspensionist det brev der skrives om er kommet med posten,
Den kunne jeg også rigtig godt tænke mig, at se.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat