Se enkelt indlæg
Gammel 25-09-2007, 19:07   #29
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Benny det undre mig ikke at de har taget det tiltag , jeg har sådan set ventet på det.

De kan ikke lade dig tage dit eget liv , det er klart nogen vil have psykiatrien ud til dig for at hjælpe dig og andre for at kunne holde deres ryg fri hvis du skulle gøre alvor af din trussel.

Jeg ved godt at du mener det alvorligt, men også jeg ville syntes det var et kæmpe menneskelig spild hvis du gør alvor af det, du er tusind gange så meget værd som menneske end nogen af dem du har haft kontakt med igennem dit forløb, jeg forstår din frustration og din magtløshed..

men min personlige overbevisning er nu stadig at det ville passe meget godt for politikkere og alle andre i din sag hvis og så frem du skulle gå hen og tage dit liv, ikke mere besvær eller råben op med dig ..

Jeg syntes at du støder ind i en uhyggelig mur af tavshed og ansvarsforflygtigelse for alle ansvarlige politikkere og kommunalt ansatte og jeg håber ved gud at de har så meget pli at de ikke sover godt om natten ...

Det samme går for medierne , for trods at vi er rigtig mange herinde fra der har skrevet til div medier osv så vælger de ikke at gå offentligt frem med din historie , samtidig tvivler jeg ikke på at alt den dækning kommer den 2 oktober hvis du vælger at gennemføre , det er bare ikke den måde det skal foregå på ..

der sidder masser af mennesker der er ramt på den ene eller den anden måde ude i landet og lever en kummerlig tilværelse pga kommuner og regeringens totalt mangel på medmenneskelighed og humanitet ...

Og det gør vi bedst noget ved , ved at holde os i live og råbe op, en eller dag så må vi blive hørt ...

Jeg tvivler ikke på din forstand og jeg har respekt for dig hvad enten du gør det ene eller det andet (selv om mit personlige håb er at du dropper alle tanker om at tage dit eget liv og i stedet for vælger at kæmpe videre )

Jeg tror at du har gjort meget større indtryk på mange mange mennesker end du selv aner og folk med din viljestyrke og menneskelighed er ikke mennesker vi har råd til at miste i dette samfund...

Jeg ved ikke hvad jeg ellers skal sige, jeg kender dig ikke personligt men jeg ville godt nok være ked af at se at du har gjort alvor af dit forhavende og jeg ved at det gælder for alle på denne side


MVH
Hejdien
  Besvar med citat