Se enkelt indlæg
Gammel 23-02-2011, 09:58   #1
Jepsen10
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 23-02 2011
Indlæg: 1
Styrke: 0
Jepsen10 er ny på vejen
sygedagpenge ophør

Jeg har en kone som er 32 år og vi bor i aabenraa kommune, og jeg skriver fordi min kone simpelthen ikke magter det. hun er sygemeldt hun lider af en svær depression(den har hun haft i 4 år) det hele skal helst gøres på hendes måde har søvn problemer ingen kræfter og så er hun begyndt at gøre skade på sig selv.Hendes dagpenge ophøre snart og bliver nok ikke forlænget, hun er i arbejds prøvning lige nu og hun magter max 3 timers arbejde, kommunen vil have hende ud i en revaledering men har sagt at det kan hun ikke klare men hvis hun nægter ja så tar de jo hendes dagpenge.Skal til samtale med kommunen i morgen men ved ikke rigtig hvad vi skal gøre.Hun er i udredning inde hos special lægerne, men det kan jo gå lang tid før de finder en diagnose. Det er så mig der har skulle sørget for familien men nu tar det også efterhånden hårdt på mig.Kan man tillade sig at stoppe med arbejds prøvningen pga. at hun skal have flere timer for hver uge der går når hun ikke kan klare det? er bange for at hun går ned med flaget igen.Fleksjob for hun nok hellere ikke da man skal være mindst 50% uarbejdsdygtig fysisk eller psykisk har vi fået at vide at kommunen.Hvad kan man gøre, mangler lidt hjælp
Jepsen10 er ikke logget ind   Besvar med citat