Se enkelt indlæg
Gammel 10-08-2012, 12:40   #143
cph2011
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 10-09 2011
Indlæg: 16
Styrke: 13
cph2011 er ny på vejen
Hvor jeg dog forstår jer alle og er enig.

Jeg kæmper for at få hjælp fra systemet, er (endnu) ikke fleksjobber, men er blevet mødt med mange "blikke" pga mine kroniske sygdomme som giver smerter og invaliderende træthed. De kigger og siger "jamen, du ser da godt ud og har så meget mere i dig" !!!! Selv den psykiske del skal skjules og der skal sættes ansigt op, for depressionen er kronisk og jeg får angstanfald ved for megen pres udefra. Selv min familie vil have, at jeg blot skal smile og se godt ud. Så.. jeg er stort set alene om det her skidt

StomesTM:
Det er altid let at sidde på den anden side og sige "det er nu nok alligevel godt du slap af med så skidt en kæreste" for hjertet gør stadig ondt og skal hele. Men det lyder som om du har kamp gejsten i dig ... :-)
Hvad gælder USA er jeg 100% enig. Jeg har selv boet der gennem 4 år og må tilstå, at var det ikke for manglende arbejdstilladelse var jeg taget afsted med det samme. Var selv afsted mit i mine sygedagpenge periode for nogle mdr siden, da jeg havde det meget skidt psykisk og trængte til et sted med omsorg (har familie derovre). Man møder mennesker med en anden rummelighed i USA.
cph2011 er ikke logget ind   Besvar med citat