Se enkelt indlæg
Gammel 26-06-2011, 01:02   #113
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej Falentin.

Jeg kender ikke hverken Musvågevej el. omtalte person. Og der er små enkelte svaler af tilkendelser, bl.a. din., altså.

Flg. i dit skriv undrer mig dog:
Citat:
Min sag er selv blevet behandlet af pågældende omtalte person (har aldrig talt eller set ham) - men han har levet den mest fine og grundige vurdering med positiv indstilling til socialforvaltningen.
Min fremhævning: hvor jeg ser en modsætning i, at vedkommende og du aldrig har været i kontakt, men alligevel kan vedkommende lave en grundig vurdering. Kunne det tænkes du synes det pga. mundede ud i en positiv indstilling.

Jeg har det begge veje sådan: at jeg faktisk er ligeglad om folk er enige m. mig el. ej, men jeg kan stadig skille snot fra ... og vurderer om folk udfører deres arbejde samvitighedsfuldt og ikke mindst m. hjerte på rette sted, hvis ens arbejde indbefatter mennesker, er dette jo et must.

Ligesom jeg heller ikke har noget problem m. en person indenfor systemet, som holder sig til lovgivningen, men giver mig et afslag. Det kan da godt være jeg ikke kan lide at få afslag på begrundet og lovmæssigt, men det bliver vedkommende eft. min mening hverken dårligt fagligt el. andet af.

Til gengæld er jeg også helt ligegald med om SB, jobcenterchefen el. lign. er søde, jeg skal ikke omgås dem privat, jeg vil bare gerne have de udfører deres arbejde ordentlig og samtidig behandler mig medmenneskeligt, men det behøver man eft. min mening ikke pakke ind i sukker. Høflighed er nok.
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat