Se enkelt indlæg
Gammel 01-08-2014, 22:26   #1
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.748
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Sclerose vs progressiv eller ej?

Jeg bemærker mig, at der er uoverensstemmelse imellem flere samtaler og mail udvekslinger i forbindelse med udtalelser, fra de kommunale administrative ansatte lægekonsulenter.

Der findes 2 udsagn:

Attakvis sclerose er IKKE progressiv!

Attakvis sclerose er progressiv!

Scleroseforeningen oplyser:

https://scleroseforeningen.dk/typer-af-sclerose

Men findes der andre med eller uden sclerose, som har bemærket, at lægekonsulenterne skifter progressiv eller ikke-progressiv i deres udtalelser i forbindelse med sagsbehandlingen og rådgivningen til kommunens sagsbehandler?

Jeg bemærker endvidere, at lægekonsulenterne er hurtige til at erklære en sclerosepatient for stationær, naturligvis til kommunens fordelagtige vurdering og dermed afgørelse.

Hvis, du har erfaringer eller tanker, meget gerne med dokumentation, kunne vi måske få afklaret, hvad der findes af oplevelser om dette emne, som er ubehagelig, hvis der viser sig endnu en "hjemmelavet" vurderingsagsbehandlingafgørlse til ulempe for sclerosepatienter.

Forsøg, at begrænse jer og kun komme med faktuelle oplysninger til belysning af sagens spørgsmål.

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat