Se enkelt indlæg
Gammel 21-07-2016, 19:44   #7
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Københavns kommune og alder

Citat:
Oprindeligt indsendt af Oluise Se meddelelser
Jeg skal høres i sagen om afslag på fleksjob/tilkendelse af ressourceforløb.

Ét af kommunens hovedargumenter for ikke at bevillige fleksjob, er min unge alder (34 år, færdiguddannet, arbejdsprøvet). Hvordan kan jeg på nogen måde argumenterer mod dette? (andet end at situationen har været den samme i 15 år).

Jeg hører igen og igen og igen at Københavns kommune er det værste sted at søge om fleksjob (en sagsbehandler sagde at det er "som at vinde i lotto"). Men alle landets kommuner er jo underlagt samme lovgivning. Kan det virkelig være rigtigt at jeg skal flytte til Frederiksberg eller Nordsjælland, for at få en fair sagsbehandling? Savner info om krav til kommunernes, især Københavns, forvaltning af lovgivningen. Forstår ikke at mine rettigheder forvaltes forskelligt, alt efter hvilken kommune jeg bor i?
Nogle kommuner bruger alverden fiksfaxerier, for at undgå at følge loven. det være sig udeladelser i forhold til oplysningspligt, direkte løgn, påstå noget der er faktuelt forkert m.v.
Ja, ikke bare i forhold til fleksjob, men også øvrige tilkendelser udover KH, som de ikke endnu har været dumsmarte nok til at undlade, så vidt jeg ved.

Fornylig kom det frem at der er tilkendt ca. 500 s. førtidspensioner, og det er langt færre end beregnet. Københavns kommune har tilkendt 6 i 2015, mens henholdsvis Århus og Odense har tilkendt 15 og 16. Det er ret besynderligt da intet tyder på, at borgere i odense og Århus er mere syge end i København og desuden bor der langt flere i København.
Det er desværre sådan, at jeg ikke tror du får ret uanset din påkaldelse ag lovens tekst.
Gør som strandpigen har rådet dig til, men det er stadig op ad bakke.
Københavns kommunes politikere er mere interesseret i at tiltrække rige borgere, og udstøde alle fattigrøvene. Jo mere fattig, des sværere er det at bo i byen, og som Lollands borgmester fornylig har udtalt, så udstøder Kommunen sine egne borgere til det såkaldte udkants Danmark. Køn socialdemokrat i kompagniskab med de radikale.
Jeg ved det ikke, men de vil sikkert sende dig i et såkaldt ressourceforløb, hvis du ikke allerede er det.
Hitler, sagde ikke mord på jøderne, nej han sagde endløsning. sorry, mangler viden om hvordan man skriver det o rigtigt på en pc.
Med dette smarte retoriske træk har man jo løst problemet.

Når der er ca. 62 der er døde mens de var i dette såkaldte ressource forløb viser det jo med al tydelighed hvordan syge mennesker behandles i Velfærds Danmark.
Hvis der inden for samme periode var omkommet 62 på samtlige andre positioner var der straks indledt en undersøgelseskomision, men det sker ikke her. Fordi !!!!!

Sidst redigeret af vasen; 21-07-2016 kl. 20:45. Årsag: slåfejl
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat