Se enkelt indlæg
Gammel 05-03-2013, 10:41   #3
mawebbro
Hjemmevant på K10
 
mawebbros avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-03 2009
Lokation: Faxe kommune, vestsjælland
Indlæg: 289
Blog Indlæg: 100
Styrke: 16
mawebbro er ny på vejen
Kære Hboegelund.

Øv hvor jeg kender det. Desværre.

Jeg følte som du at alt bare var øv og atter øv. At jeg ikke blev taget alvorligt .. og derved mistede motivationen til alt, selv til livet.
Ikke for at skræmme, men jeg havnede i en let depression. Jeg nægtede at fortælle lægen og selvsagt kommunen om det. Men jeg søgte på nettet efter noget naturmedicin og fandt: Rosenrod.

Jeg begyndte at spise det. 40 tabletter 152 kr i matas. Der gik omkring 14 dage førend jeg kunne begynde at ane en "lindring"... jeg spiste dem i 80 dage og jeg kom rigtigt langt og kunne se lyset og mit humør steg en del grader.

Nu er det et par mdr. siden jeg sluttede med dem (havde ikke råd til at købe flere) og jeg ærgede mig, da jeg syntes de virkelig hjalp og jeg var bange for at "mørket vendte tilbage".

Det har det endnu ikke gjort. Hvis det gør, må/skal/vil jeg finde pengene til at købe dem igen.

Jeg ved ikke om dette indlæg hjælper dig.

Jeg sender dig en masse
__________________
Livet er for kort til at vågne op til fortrydelse. Så elsk de mennesker, som behandler dig ordentligt. Glem alt om dem, der ikke gør. Tro på, der er en grund til, alting sker. Hvis du får en chance til, så grib den med begge hænder. Hvis det ændrer dit liv, så lad det. Ingen har sagt, at livet ville være let ♥
mawebbro er ikke logget ind   Besvar med citat