Se enkelt indlæg
Gammel 10-12-2017, 21:40   #56
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Enhver har ret til sin egen mening.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Piedeux Se meddelelser
Kio.

Du skriver bl.a.:

- at han ikke forholder sig 100% til fakta i sit blogindlæg. Blogindlægget er repræsentativt og holder sig til de lovbestemmelser som gør sig gældende og problematiseringen af ministerens udsagn er SPOT ON.
- samt at han ikke påtaler det offentligt. Blogindlægget er da offentligt tilgængeligt, så den rammer vist ved siden af skiven.
- blogindlægget forholder sig til gældende lov om forbud mod diskriminering på arbejdsmarkedet. Derimod gør hverken forvaltningslov/skik eller retssikkerhedsloven sig gældende for forhold på arbejdsmarkedet.
- du nævner københavnske politikere. Hverken beskæftigelsesministeren Troels Lund Poulsen eller Claus Jansson har folkelige hverv i København, så der røg kæden af.

Havde du kendt Claus Jansson personligt som du påstår, så havde nu næppe taget fejl på så centrale områder, som f.eks. hans profession.
Det har du også Piedeux, fred være med det.
Jeg er ikke "politisk" korrekt.
Jeg siger tingene som jeg ser og opfatter dem.
Jeg er ikke akademisk intellektuelt uddannet retoriker og debattør.
Og bliver det aldrig.

Ved personligt mener jeg ikke familiært eller dybt.
Spørg ham selv om han kender mig.

Mht troværdighed og ærlighed kan du evt gå ind på min Fb side eller youtube kanal og se hvad jeg mener med det, her kunne jeg, hvis jeg gad, (gider ikke) komme med en stibevis af dokumenterede eksempler på det, og om hvad jeg mener om både Alternativet, Alternativet-københavn og Claus Jansson.

Du kan se nogle af dem her >HER<-

Vi havde f.eks en "debat inde på min Fb side hvor han tilsidst "meldte sig ud" af debatten (og min gruppe) med nogle underlige "politisk korrekte" kommentarer. Kan ikke lige finde dem.

Hvad jeg har af PMs vil jeg ikke offentliggøre.

Hvad er dit sande navn ?

Er det dig Claus Jansson, men vil bare ikke stå frem
.

QUOTE Claus Jansson:

Det kan gøre dig upopulær hos andre, når du gør det rigtige...
Men aldrig upopulær hos dig selv


Link: https://www.facebook.com/claus.janss...13625745068183

For mig er der kun 2 politikere i Danmark der er troværdige og ærlige og siger sandheden/virkeligheden som den er

Gentager gerne, og det er Ulf Baldrian Kudsk Harbo og Mogens Rerup. Desværre er Mogens lidt oppe i alderen så det bliver Ulf vi bliver nødt til at sætte vores lid til.

Resten er levebrødspolitikere som ikke vil forholde sig til virkeligheden og sandheden.
Med det mener jeg påtale den åbent, ærligt, kontant og direkte, og ikke en akademisk intellektuelt formuleret "blog" i avisen.dk , så almindelige mennesker dårligt forstår hvad der menes. Det skal nemlig "tolkes"

Og de ved begge at jeg mener hvad jeg siger, ikke at jeg er fejlfri og perfekt, for det er jeg ikke..

Sidst redigeret af Kio; 10-12-2017 kl. 21:50.
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat