Se enkelt indlæg
Gammel 22-07-2010, 12:14   #9
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
HK12, du spørger hvad e'et betyder, og så skriver jeg bare, at det ikke betyder noget (for dig). Det gør ikke speciallægeerklæringen til noget andet end den er, fordi de har behæftet den med et lille e, så betyder det hverken at lægen er dårlig, at lægeerklæringen ikke kan laves eller andet.
Det er nøjagtigt den samme du kan finde på nettet, hvilket du jo også selv må kunne se.

Hvis du tager din 152e og sammenligner den med 152 du fandt på nettet - er de så ikke fuldstændig ens?

De papirer kommunen får lavet behøver ikke ligne dem du selv kan finde på nettet.

Nogen gange er det farvekoder. Den du får hos din læge kan være grøn, men den du får hos kommunen kan være orange! Selvom det er nøjagtig samme indhold og LÆ nr.

Det er bare sådan nogle små interne finurligheder der kan give dem på pinden mere overblik.

Engang fik jeg et laksefarvet ansøgningsskema....det blev så væk, så da jeg skulle hente et nyt skema, så var det gult. Og da jeg spurgte hvorfor det nu var et gult skema, sagde hun at det var fordi det laksefarvede var første gang....det gule anden gang - og at de havde et blåt til 3 gang, hvorefter det så bare blev hvidt.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat