Se enkelt indlæg
Gammel 30-11-2015, 08:47   #9
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Kio Se meddelelser
Hej Vovse.

Tak for dit svar. Er du sød at uddybe plz.

Mht fordøjelse, jeg mener da bestemt at jeg spiser sundt og varieret hjemmelavet hver dag, lidt havregryn med sødmælk hver morgen med 1 kop kaffe, masser af grønstager f.eks spiste jeg i sidste uge suppe med masser af friske porre, champion, æbler, hvidløg, gulerødder, løg, okse-suppe-kød, naturris og aspargeskartofler.

I dag (og går) stod den på ovnstegt fersk kylling med hvidløg og ovnbagte nye kartofler og gulerødder, med cremefraice til.
Frokost plejer at være et par fuldkornsrugbrød med lidt ost eller andet pålæg til med tomater, agurk og gul/grøn/rød peber og et æble eller frugt. JEg drikker mest vand i løbet af dagen, elsker god kaffe med sødmælk, holder mig primært fra juice og sodavand. Min afføring er ok, ingen problemer der.

Mht tilskud af kalium, er det noget jeg skal gå til min læge og få ordineret, eller er det håndkøb, hvilken type og mg bruger du ?

Har du brugt bideskinne, fik du den gennem din tandlæge, hvad kostede den ( fik du tilskud fra det offentlige) og hvilken model var det ?

Mvh Kio
Hvis din fordøjelse er fin, så er det nok ikke dér dit problem ligger, jeg ville blot nævne det som en mulig årsag til, at du skærer tænder om natten.

M.h.t. kalium. Har du problemer med spændinger i f.eks. skulder/nakke, eller andre symptomer der kan tyde på kaliummangel.

Nej, jeg har aldrig haft bideskinne.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat