Se enkelt indlæg
Gammel 26-04-2017, 11:25   #1
Subo66
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 16-05 2016
Indlæg: 105
Styrke: 8
Subo66 er ny på vejen
For sen klage over paragraf 34

Kan man klage over en afgøelse vedr. paragraf 34 efter klagefristen på de 4 uger, hvis beregningen af paragraf 34 er fejlagtig og man først er blevet opmærksom på dette nu.
Afgørelsen er over et år gammel og der fulgte ingen beregning med, bare et brev der henviste til en paragraf. Det var vedr. en efterbetaling, da jeg var berettiget til paragraf 34 allerede fra min skilsmisse og ikke kun fra starten på ressourceforløbet.
Jeg fik derfor omtalte brev, hvor der stod at paragraf 34 fra d. 1.6. - 31.12. var beregnet til ca. 3000 kr., som ville blive indsat på min Nemkonto og så en paragraf og et skriv om at klage indenfor 4 uger.
I anden anledning (ressourceforløb i Jobcenteret) har jeg haft en uvildig til at kigge mine papirer igennem og han siger, at beregningen er forkert og jeg burde have fået ca. 1000 kr./mdr. dvs. ca. 6000 kr. istedet for 3000.
Jeg er bare en helt alm. borger, der ikke fatter ret meget lovsprog og derfor ikke nærlæste nævnte paragraf.
Er det bare ærgeligt Sonyboy eller kan jeg henvise til, at der ikke fulgte en beregning med, så jeg kunne se, hvordan de var kommet frem til beløbet.
Subo66 er ikke logget ind   Besvar med citat