Se enkelt indlæg
Gammel 27-04-2011, 20:14   #1
LHE
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 27-04 2011
Lokation: Sjælland
Indlæg: 2
Styrke: 0
LHE er ny på vejen
I arbprøvning, men hvad nu?

Hej allesammen

Jeg er ny herinde, og har virkelig brug for jeres hjælp.
Jeg blev syg og har fået en kronisk lidelse i min arm, så jeg har rigtig mange smerter i den. Jeg blev i min sygeperiode fyret fra mit alm faste job. Aftalte så med kommunen at jeg skulle i arbejds prøvning, og jeg sendte selv ansøgning og fandt selv et sted. Jeg har nu været der i 3 mdr, og startede på 12 timer og lige sat op til 15. Det går så ikke særlig godt, så ringede og aftalte møde med min sagsbehandler. Hun mener så ikke jeg er i betragtning til et fleksjob, og mente jeg måtte indstille mig på at jeg må gå ned i løn og finde et arbejde. Jeg var måløs. Jeg kan dårligt komme igennem de max 13 timer jeg er der. Tit må jeg gå hjem før jeg har fri og er helt færdig resten af dagen.

Først nu 3 mdr efter, sætter de gang i udtalelser fra læger. Jeg er RET frustreret og aner ikke hvem jeg skal kontakte, for føler ikke jeg kan klare samtalerne på kommunen alene. Skal jeg tage en fra fagforeningen med til møderne el en anden? Min læge er heldigvis en rigtig god opbakning!!!

Jeg har også hørt at det skulle være godt hvis man kommer ud til en anden aktør? Jeg ved bare intet om det? (hører til egedal kom)

Ja jeg er som i nok kan se helt på bar bund i alt det her.

Håber i kan komme med nogle gode råd.

Hilsen Lene
LHE er ikke logget ind   Besvar med citat