Se enkelt indlæg
Gammel 04-09-2017, 19:56   #72
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.726
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
15 minutters effektiv arbejde om ugen....sep 2017

Fra Facebook
https://www.facebook.com/groups/2813...04547866004976

‎Marianne Kolding‎ til Kroniske smerter, Danmark

"Imorgen starter jeg i Micro praktik, skal være der i 8 uger. 1 time om ugen, hvor leg må lave noget i 15 min, skal ha en ergo med den første gang. Og så må vi så se om det er mugligt at øge tiden.

Alle læger og dysser siger at jeg er uarbejdsdygtig, så vi må se hvad der sker, glæder mig lidt til imorgen, men er også nervøs for at der skal gå noget galt i ryggen igen, ( det er sket de to andre gange jeg har været i praktik)

Ha en dejlig aften alle sammen"

Hilsen Peter

Fortsættelse:

Marianne Kolding Det er der jo nok ingen der gør, det var der jo heller ikke de andre gange.
Man skal nok selv passe godt på, magter ikke flere skader i ryggen, eller andre steder


Peter Hansen Mange, især kvinder, gør den alvorlige fejl at indtage mere smertestillende medicin end der er ordineret af lægen. Fald ikke i den fælde, fordi det giver jo ikke det retvisende billede af en ARBEJDSPRØVNING, som kun alene bestemmes af dit helbred. Mød altid op, men gå hjem når helbredet ikke vil. Jeg ønsker dig det bedste men lad dig ikke kue. Bedste hilsner 3 x lumbale diskusprolapser med store udfald, manglende kontrol af anus og blære, § 4 patient med TLSO korset fra hage til r.. og 44 års erfaring i genoptræning. Og hvad kan så en ergoterapeut hjælpe dig med. JØSSES. Held og lykke


Peter Hansen http://www.ft.dk/.../l53/spm/118/sva...89/1189793.pdf "Hvis arbejdsevnen ikke vurderes at kunne forbedres, og den pågældende kun kan arbejde få timer om ugen, skal kommunen vurdere, om der skal indledes en sag om førtidspension.
Jeg henviser i øvrigt til mit svar på spørgsmål 117 til L 53. Venlig hilsen
Mette Frederiksen
Beskæftigelsesministeriet
" MVH

38.515

Sidst redigeret af phhmw; 04-09-2017 kl. 20:54.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat