Se enkelt indlæg
Gammel 23-06-2018, 08:42   #2
gisne
Har ikke tid til andet end K10
 
gisnes avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2012
Lokation: Horsens Komune
Indlæg: 2.113
Styrke: 15
gisne er ved at flytte ind på K10gisne er ved at flytte ind på K10
Du kan kun betale det fra i skat du rent faktisk har betaltog som du har kvitering eller bank overførsel på

Min søster og svoger blev skilt og de har 4 børn. De har begge to børn som har bopæl hos hver af dem og fælles forældremyndighed.
De skulle hver måned lave en kvittering til hinanden, selv om de ikke fysisk betalte børnepenge, da det var for fjollet at de skulle sende det samme beløb til hinanden for to børn, men for at få fradraget skulle kvitteringerne laves eller penge bankoverføres

Skat ved hvilke måneder kommunen har lagt ud, da det jo står som gæld og ja skat får besked hvert år fra banken om hvad der står på ens bankkonto, men mener at de skal have mistanke om snyd for at kunne bede om et kontoudskrift

du kan ikke få tilbage fra 7-8 år siden, du kan kun rette din årsopgørelse 3 eller 5 år tilbage (mener det er 3, men er lidt usikker) - men det kan du se når du locker ind på skat.dk og går ind unde årsopgørelser

Jeg ville kun turde trække det fra jeg rent faktisk havde betale (også rent moralsk) da skat har styr på det meste
__________________
Er på K10 pga fysisk arbejdsskade i ryg/skulder. Indstillet af rehabiliteringsteam til førtidspension uden ressourceforløb. Tilkendt førtidspension med virkning pr. 1. april 2014.

Sidst redigeret af gisne; 23-06-2018 kl. 08:54.
gisne er ikke logget ind   Besvar med citat