Se enkelt indlæg
Gammel 12-02-2010, 01:48   #20
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg for min del vil gerne se ALT i kan finde og henvise til ang nye regler for aktivering af flekser jeg har ledt og ledt og flere andre jeg kender har også været i gang trods det er det ikke lykkedes os at finde et eneste sted hvor der står at man nu kan aktivere flekser og kan man ikke se det i loven så findes det altså ikke i min verden ...

Så uden en lov hvor det står tror jeg ikke på det , superkok kunne du ikke høre den sagsbehandler du har snakket med om hvor det står (jeg har skrevet til en sagsbehandler her i kommunen og hun kunne desværre ikke vise mig hvor det stod men sådan var det bare ) en veninde af mig fik også at vide at hun skulle i aktivering i 37 timer hun er flekser og på 10 timer bad om en kontrakt hvor det fremgik hvad hun skulle hvornår hun skulle hvad formålet var og hvor i loven det fremgik samt en ankevejledning så hun kunne klage over det (en aktivering er en beslutning ) vupti så skulle hun ingen af delene alligevel men skulle til psyk mhp at afklare hendes arbejdsevne og se om hun stadig stod til rådighed ...
  Besvar med citat