Se enkelt indlæg
Gammel 27-03-2008, 18:09   #6
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Over 100.000 ledige slås om højst 3.000 job

Læs her hvad han siger i sin sidste tale

Samtidig er det afgørende, at ledige søger de jobs, der nu engang findes på arbejdsmarkedet. Og en del af forklaringen på paradoksproblemet er uden tvivl, at nogle ledige simpelt hen er for kræsne i deres jobsøgning.

Nu fortalte jeg tidligere, at jeg som ”ledighedsminister” fik en del breve fra ledige, der søgte og søgte uden at få et job. Jeg får faktisk stadig en del henvendelser – men nu går mange af dem på, at de ledige ikke kan finde job, der passer til deres kompetencer. Kan det virkelig passe, at de skal søge job uden for deres fagområde?


Og ja, det kan det. Ligesom virksomhederne må også de ledige indstille sig på, at jobbet måske ikke matcher deres kompetencer 100 procent. Og at de måske skal tilegne sig nye færdigheder for at være i arbejde.
citat fra CHFs tale.

http://www.bm.dk/sw25556.asp

Sidst redigeret af Stella; 27-03-2008 kl. 18:12.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat