Emner: ondt i ryg
Se enkelt indlæg
Gammel 19-11-2015, 16:52   #4
gassen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2013
Indlæg: 7
Styrke: 0
gassen er ny på vejen
Smile svar

Jeg er glad for respons, og jeg har skam også tænkt mig at blive på tråden. Yderligere info
Jeg er 47 år, gift, har 4 "børn". Jeg har arbejdet som social-og sundheds-hjælper siden assistent siden 1995. Været igennem en social deroute i privaten. Vi er idag igang med at søge om gældssanering. Min mand er førtidspensionist. Jeg har en depression betinget af belastninger, siger jeg fordi det er vigtigt i forhold til antidepressiv som jeg ikke har effekt af, og helst ikke vil have. Jeg er i psykolog behandling. jeg har på papiret let nedsat væskesignal i L3/L4 og L4/L5 og C2/C3 alle protrusioner uden tegn på påvirkning af nerverødder. Jeg har været i job, er opsagt pr 1.2.2016 efter en lang sygdomsperiode, hvor jobcenter har afsluttet mine sygedag-penge en gang og optaget den igen efter at jeg skrev en mail til dem med mine indsigelser. Jeg har opture og nedture . Jeg håber på hjælp til træning sammen med andre da det hjælper på fysikken og det sociale aspekt i det. Jeg ønsker mig at blive arbejdsprøvet i andre fag. da jeg ikke kan holde til ældreplejen mere. jeg kommenterer først igen imorgen da jeg skal i byen iaften. Tak for tilbagemeldingerne, det er guld. Jeg skylder måske at tilføje at jeg ikke giver nemt op men indimellem føler mig drænet for energi......
gassen er ikke logget ind   Besvar med citat