Se enkelt indlæg
Gammel 07-08-2017, 02:44   #114
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
https://www.tv2fyn.dk/nyheder/06-08-...oplay=1#player

Hverken mere eller mindre. Skamme sig, fordi partierne har vedtaget reform-love, som tillader fortolkningen af dette vanvid.

Ansvaret kan kun placeres et eneste sted. At sende Vejledninger ud, som man er sig ganske bevidst om, at ingen juridisk er forpligtiget til at følge en Vejledning.

Kun en lovændring kan ændre dette vanvid.

Derfor burde alle partierne, bag reformerne skamme sig.

Alle 179 folketingsmedlemmer har retten til at fremsætte private lovforslag, men dette har ingen endnu gjort.

Vi får hvad vi stemmer på! Husk det!

Hilsen Peter
Jeg ved ikke om de ved hvad skam er,men deres adfærd tyder ikke på det.

Mette F udtalte sammen med Pia Dyhr i 2016, at de ville diskutere reformen til efteråret vedr. ressourceforløb, for det er jo ikke hensigten at det skal foregå i en seng.
Hvad er der sket , INTET!

Som den opmærksomme læser vil vide kan jeg ikke linke. Ikke fordi jeg ikke vil lære det, men tro mig, jeg har forsøgt!

Nå, men et forhenværende medlem af LA( ja, du læste rigtigt LA) skrev i Information i 2015, så berettede hun om sin oplevelse i borgerrepræsentationen på Københavns rådhus hvorledes partier fra yderste venstre til højre bankes på plads. Hvordan fangede jeg ikke helt, men det må jo være noget med konsensus?

Pengene fosser ud, men det er ikke til borgerne, men til protice projekter og uvist hvorfor så er der et meget lille råderum politikerne kan råde over. Noget med under 2 milliarder og der bruges ca. 48 !!!

Bl.a beskrev hun at en Hr. Dueholm fra LA lige fik en bevilling igennem til en glasskulptur i den boligforening han og konen bor i. Hvis jeg husker rigtigt til 800.000. Hvordan Morten Kabel fra enhedslisten har fået igennem at der skal være dyre el cykler til rådighed. Jeg bor tæt på statens museum og andre museer og her er rigtig mange turister, men cyklerne står uberørte hen. Man skal bruge en kode og det virker ret besværligt, og de turister jeg ser kører på cykler er udlejet fra de mange cykelhandlere.

Millionærboliger, som bliver bygget, men hvor det ikke engang bliver forelagt borgerne er en anden historie.

Hun beskrev også, at de i snapstinget sidder og knipser med fingrene når glasset skal fyldes ala de gamle enevældige konger.

Desuden efterlyser hun mere personlig stillingtagen, således at de ikke skal følge partilinjen i tykt og tyndt.
Så , ja korruption findes ikke i Danmark. Vi kalder det bare noget andet, og de der hvert år lister de mest og de mindst korrupte lande har vist ikke lært koden i det smarte danske system.
P.s ankestyrelsens formand er udpeget af regeringen. Gæt så selv hvorfor det ser ud som det gør.
Nå,men jeg er på vej i seng og uanset hvordan jeg har det skal jeg til Demo i morgen på rådhuspaldsen.

Sidst redigeret af vasen; 07-08-2017 kl. 02:56.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat