Se enkelt indlæg
Gammel 29-09-2017, 09:13   #54
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.748
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Lydfil fra et tilfældig møde i Rehabiliteringsteamet.

https://www.youtube.com/watch?featur...Vw&app=desktop

Jane Pihlmanns 3 møde med et Rehabteam i Jobcenter København 28 09 2017

Jeg har sat biplyde på teammedlemmernes navne, fordi jeg ønsker at holde fokus på den årelange systematiske ulovlige sagsbehandling, jeg og 1000 vis af andre københavnere med varige sygdomme og handicap har været og fortsat er udsat for i Jobcentrene og socialcentret i København.

Jeg ØNSKER IKKE at medvirke til at personangribe enkeltpersoner, ansat i Jobcenter, heller ikke selvom de også har en del af ansvaret for den årelange systematiske ulovlige sagsbehandling!!

Det var igen igen igen en jobcenterjurist, der ledte Rehabiliteringsmødet med "hård hånd". Juristen oplyste, at teamet forud for mødet var blevet enige om, at udsætte mødet, fordi Rehabiliteringsteamet den 9. maj 2016 havde indstillet, at jeg skulle igennem en psykiatrisk udredning på Klinisk funktion.

DET ER LØGN!!! Det indstillede teamet i 2016 IKKE!!!

Det var min forrige sagsbehandler, der bag min ryg bestilte en 3 timer lang psykiatrisk udredning på Klinisk Funktion, fordi jeg havde lagt lydfiler op på Nettet, og fordi jeg klagede i et væk.

Sundhedskoordinatoren, som var en læge fra netop Klinisk Funktion med ca. 40 års erfaring inden for bl.a. ortopædkirurgi og psykiatri sagde flere gange, at han ikke manglede nogle oplysninger i forhold til mit ønske om en førtidspension med skånejobmulighed, men at han havde været nødt til at acceptere, at de øvrige teammedlemmer krævede, at jeg skulle rundt om Klinisk Funktion for at få lavet en helhedsvurdering inkl. en psykiatrisk udredning.

Udover at LYVE om indstillingen fra Rehabiliteringsteamet den 9/5 2016, brugte jobcenterjuristen på mit møde den 28/9 2017 begrundelsen om, at hun i et notat havde læst, at Rehabiliteringsteamet i 2016 havde indstillet, at jeg skulle igennem en psykiatrisk udredning i Klinisk Funktion.

Mange timer efter mødets afslutning og mange eftertanker senere, må det notat, jobcenterjuristen henviste til, være et notat min tidligere sagsbehandler har lavet, da hun bag min ryg bestilte en 3 timer lang psykiatrisk udredning i oktober 2016.

Jeg klagede direkte til Borgerrådgiveren og indhentede min journal på Klinisk Funktion. I journalen fra Klinisk Funktion kunne jeg læse, at det var min tidligere sagsbehandler, der havde henvist mig, og at hendes begrundelse var, at jeg lagde lydoptagelser fra møder på Jobcentret op på Nettet og klagede i et væk.

Min tidligere sagsbehandler blev efterfølgende flyttet til andre opgaver i Jobcentret, og takket været Borgerrådgiverens hjælp, fik jeg efterfølgende en undskyldning fra Centralforvaltningen.

JEG VIL IKKE FINDE MIG I, at endnu en jobcenterjurist LYVER, så en ny klage er på vej til min sagsbehandler.

Heri vil jeg kræve, at min klage bliver sendt til alle fra Rehabiliteringsteamet, fordi jobcenterjuristen har henvist mig til Klinisk Funktion på en LØGN. Det betyder så også, at Sundhedskoordinatoren har accepteret Jobcentrets henvisning til Klinisk Funktion på FALSKE oplysninger.

phhmw

En subjektiv vinkling på en social sag, men vores erfaring siger, at ikke alle møder med Rehabiliteringsteamet foregår efter reglerne.

Som faktuelt nedbryder både retssikkerhed og tilliden til disse møder, hvor formanden for Pensionsnævnet også kan være medlem og sidde at "Indstille" til sig selv, i Pensionsnævnet.

Uden at borgeren har denne viden. Først, hvis man udnytter muligheden for personligt fremmøde med Pensionsnævnet , opdager man at formanden for Pensionsnævnet har man mødt før i Rehabiliteringsteamet.

Så kender man dennes "Indstilling" kender man også "Afgørelsen" fra Pensionsnævnet efterfølgende.

Men lyt til dette møde og dan din egen mening.

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat