Se enkelt indlæg
Gammel 22-09-2012, 19:08   #6
Mariepigen
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2006
Lokation: Sjælland
Alder: 48
Indlæg: 205
Styrke: 18
Mariepigen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Det vil sige at du har fået 2 afslag så....for ens sag kommer kun til Ankestyrelsen hvis sagen er så principiel at den skal videre fra det sociale nævn...

Umiddelbart kan jeg heller ikke lige se hvorfor de henviser til den sag medmindre de henviser til noget med en helhedsvurdering af sagen..

Du kommer nok ikke uden om at ringe til dem for at høre hvorfor...så er spørgsmålet om det er Ankestyrelsen eller det sociale nævn du skal ringe til...
Ja min sag er kommet i ankestyrelsen fordi de vurderede at den havde principel og generel betydning.

Jeg må ringe mandag, bare øv at få sådan et brev lørdag morgen så kan man bruge hele weekenden på at gruble.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Det vil sige at du har fået 2 afslag så....for ens sag kommer kun til Ankestyrelsen hvis sagen er så principiel at den skal videre fra det sociale nævn...

Umiddelbart kan jeg heller ikke lige se hvorfor de henviser til den sag medmindre de henviser til noget med en helhedsvurdering af sagen..

Du kommer nok ikke uden om at ringe til dem for at høre hvorfor...så er spørgsmålet om det er Ankestyrelsen eller det sociale nævn du skal ringe til...
Glemte lige, til det med 2 afslag.
Jeg har vundet sagen hos det sociale nævn, de har afgjort at jeg har ret til merudgifter. Kommunen har så klaget over afgørelsen, og den er så taget op i ankestyrelsen.

Ikke at jeg tror det har nogen betydning, blot lige for at afklare.
Mariepigen er ikke logget ind   Besvar med citat