Se enkelt indlæg
Gammel 16-11-2009, 18:53   #1
ema
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 10-11 2009
Indlæg: 18
Styrke: 15
ema er ny på vejen
Hjælp ny herinde søger førtidspension

hej jeg er ny herinde,og glad for at være i k10.det hele er også løbet løbsk,for mig.jeg er61år,slidgigt 2 steder i rygsøjlen,og gigt i lænderyggen,jeg tror mange kender smerterne i hele kroppen,pluds jeg harcolumna lumbalis,det er tilbuds mørbrad.fra scanning.sagen er den ,som mange andre,at kommunen vil have mig i 4 timers flex,jeg var på reva for knap 2 år siden,og min scanning er 1 år gammel.røngten 2 år gammelt.da var jeg 60,da jeg fik fleks 4 timer.kom aldrig i arbejde,et halvt år efter stoppede (efter loven)stoppede min fleks ydelse,da jeg intet job fik.og kom på kontanthjælp,nu i 7 mdr.har bestilt tid hos lægen,til ny røngten eller scanning.og meddelt idag at jeg ønsker at søge pension,når der ligger svar fra røngten/scanning.hvad det nu blir.min sagsbehandler sagde at jeg fik afslag,nu hvist jeg søgte.pga at lægen fra privat hospitalet sidst i brevet til kommunen skrev,..der er ikke noget til hindre for,at hun kan blive på arbejdsmarket.selvom han sagde,at det var meget mangel fuldt fra min læge.min læge fortæller gerne om hendes slidgigt.jeg har arb,hele mit liv,rengøring,og dengang timelønnet sygehjælper,og køkken. og i dag fik jeg tilbud om 4 timers rengøring i iss.af sagsbehandleren.jeg forstår snart ikke,hvor jeg skal gå hen,eller gøre,i 4 år har jeg prøvet,og tro mig,jeg har det rigtig skidt.hvad skal jeg gøre.
ema er ikke logget ind   Besvar med citat