Se enkelt indlæg
Gammel 03-06-2014, 21:41   #10
RundtRegnet
Dreamer2011
 
Tilmeldingsdato: 28-05 2014
Lokation: København
Indlæg: 7
Styrke: 0
RundtRegnet er ny på vejen
Hej Peter.

Du har ret i det meste af det du skriver.. Der er bare lige det at min fagforening først er kommet indover nu, da jeg selv har kunne køre sagen fra dag 1! Men det holder ikke længere jeg har hverken kræfterne og ressourcerne til at køre sagen alene og det er der min fagforening kommer i spil.

Med hensyn til fysioterapien der kan jeg fortælle at det både var hold og individuel træning. Men det hele virkede meget uorganiseret og man blev nærmest tvunget til at møde op når man ringer og melder sig syg.. Vi snakker trusler som "hvis du først bliver smidt af træningen så er der ingen hjælp at hente her" og det får jo mig som syg borger til at blive endnu sygere.. 3x ugen 1 time lige præcis som Øfeldt men ikke i nærheden af samme oplevelse.. Jep fuldstændig Ebberød Bank de har åbenbart en holdning om at unge mennesker er usårlige "det mente jeg selv jeg var på et tidspunkt "

Jeg har altid ligget over BMI men det skal tages med et gran salt for selv dengang jeg var "for for fight" var jeg på grænsen til fedme :-I

Ift operation der er det som om alder igen spiller en rolle.. Eller det kan jeg jo ikke vide , det eneste jeg hører fra lægen er at det ikke er noget man kan operer eller så siger de du er for ung til at snakke om operation.. Og det er hellere ikke det jeg søger, hvis jeg kan leve et nogenlunde liv på vand, kærlighed og øfeldt så gør jeg gerne det!!

Hvad fanden gør de allersvageste når de havner i klemme i systemet?? Jeg føler mig som en af de heldige jeg kom ind med en helvedes stærk psyke og her godt 5 år senere, kan både jeg min venner og familie mærke, se og høre at jeg har ændret mig..

Sørgeligt men Sandt!
RundtRegnet er ikke logget ind   Besvar med citat