Se enkelt indlæg
Gammel 16-08-2014, 13:00   #8
henrikb
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2014
Indlæg: 117
Styrke: 11
henrikb er ny på vejen
Det er muligvis en nem måde for dig at regne det på og på sidelinien det billigste for kommunen men den går bare ikke
Det er yderst få job hvor man kan gå fra og til på 100% langt de fleste job (også dit eget) kræver en del tid for at komme igang igen efter en pause, der vil altid være spildtid pga pause.
I dit regnestykke vil borgeren kun være effektiv i 1 time ikke 1,5 time

Udover dette skal du jo også tage højde for om borgeren arbejder med samme intensitet som en der er rask.
Personligt tvivler jeg stærkt på at der er mange hvis nogen flexjobbere som er over 50% effektive iforhold til hvad en rask kan lave på samme tid.
jeg arbejder f.eks 12 timer men når kun det samme som en rask kan nå på 6 timer og får selvfølgelig kun løn for de 6 timer
grunden er pauser og spildtid ved at starte pc op, starte programmer op og genopfriske det arbejde jeg var igang med før pausen


Citat:
Oprindeligt indsendt af Folmand Se meddelelser
Ved effektiv arbejdstid tager jeg hvil/pauser fra som borgeren skal bruge for at udføre arbejdet..

eksempel: Borger arbejder 2 timer dagligt. Borger arbejder 45 minutter, og afholder 15 minutters pause, da smerterne ellers blive for uholdbare.

Det vil sige, af de to timer borger er på arbejde er 1.5 time af det effektiv arbejdstid.

Håber mit eksempel giver mening.
henrikb er ikke logget ind   Besvar med citat