Se enkelt indlæg
Gammel 10-12-2008, 17:25   #10
Nusli
Elsker at være her på K10
 
Nuslis avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-03 2008
Lokation: København
Alder: 60
Indlæg: 96
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Nusli er ny på vejen
Møde i Jobcentret

Jeg var til et 3-måneders lovpligtigt møde i dag med endnu en ny sagsbehandler i Jobcentret i Skælbækgade, afd for kontanthjælp, heldigvis en uddannet socialrådgiver som var meget behagelig.

Den psykiatiske lægekonsulent havde netop udtalt at der ikke behøver indhentes flere oplysninger da mine psykiske lidelser er kroniske, uhelbredelige og har nedsat min erhvervsevne til *ubetydelig* samt at en arbejdsprøvning ikke må gennemføres da det vil kunne forværre mine psykiske sygdomme, (depression og generaliseret angst) så er spørgsmålet- hvad betyder alt dette og er det godt eller skidt for mig/min sag?

Han vil så bruge de næste 3 mdr. inden jeg igen skal indkades til samtale ifgl. lovgivningen på at afklare mig mere omkring mine fysiske sygdomme, denne lægekonsulent har udtalt at jeg er kronisk og varigt syg uden behandlingsmuligheder, men beder om at de indhenter oplysninger fra Frederiksberg Hospital når jeg har fået lavet diveres undersøgelser som jeg afventer nu, så nu får jeg 3 måneders kontanthjælp mere, det er vel godt nok.

Jeg har endnu intet hørt fra Baldersgade vedr min hjemviste sygedagpengesag og DUKH som jeg i den grad var blevet anbefalet rundt omkring, kan åbenbart intet stille op mod så massiv en fejlmisrøgt som man udsætter mig for, dem hører jeg heller intet mere fra, forståligt nok at de må have opgivet. Men jeg har faktisk besluttet at det ikke skal ødelægge min jul så nu må jeg komme op af denne depressionssuppedas og lade roen falde over mig. Jeg har jo mit lille gode netværk, mine dejlige unger og skønne børnebørn så jeg må bare ud i lyset igen.
__________________
Nusli er ikke logget ind   Besvar med citat