Se enkelt indlæg
Gammel 06-06-2014, 20:47   #18
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Du kunne jo også kigge efter kloner på fasttech her http://www.fasttech.com/category/141...ZWL1ZXXk1vZHM/

En ting man lige skal vide er at man ikke bare sådan kan bytte tingene hvis de nu skulle gå i stykker...

Nogle har haft klaget over at de aldrig har modtaget deres varer derfra....

Men nu har jeg selv handlet der mange gange og jeg har altid fået mine ting....

Hvis man betaler via paypal...ja så har man 60 dage til at trække beløbet tilbage hvis man ikke får sine vare....det har jeg ihvertfald ladet mig fortælle...

Den første du ser er en SVD....og det er et virkelig okay mod....jeg har en selv...og den har ikke skuffet mig og den virker bare altid...på fasttech koster den ca 200 og hvis man så køber en kayfun der også ja så kan du gøre det hele for under 400 kr...

Men det er en chance at tage...for man må kun købe for 80 kr....og koster ting mere ja så risikere man at de bliver stoppet at told og skat...

Men de har fri levering og hvis man køber tingene adskilt....altså ikke på samme ordre....ja så er chancen ikke så stor for at den bliver stoppet...

Jeg kan da fortælle at jeg aldrig har fået stoppet mine varer....og jeg har efterhånden købt en del der...

Men det er jo kun noget man kan afgøre med sig selv om man vil handle der...

Der er jo nogle negative ting ved at handle der....kan ikke byttes....de er lang tid om at sende tingene osv osv...

Men prisen trækker jo den anden vej...for de er billige...

Alternativt kan du se om du kan købe noget brugt herhjemme...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat