Se enkelt indlæg
Gammel 05-07-2011, 09:43   #24
østerbro
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-06 2010
Lokation: københavn
Indlæg: 1.113
Styrke: 15
østerbro er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Karo Se meddelelser
Jeg bed SB, som havde min sig under sin kærlig behandling, .....
Det gjorde hun så, og det viste sig, at jeg havde ret i, at hun har altså ikke fremlagt den vigtigste af speciallægens vurdering - nok fordi han skræv i den 3 diagnoser med tilhørende koder.

Efter jeg klagede over det og over andre forhold i min sag, fik jeg brev fra juristen ( der stod i brevet at han er kommunens jurist ,) om at han kunne ikke se, at det skulle have nogen betydning for at jeg skulle ikke gennemføre arbejdsprøvningen og ikke nok med det så skrev han klart og tydeligt, at han/kommunen er uenig med speciallæge og med lægekonsulenten i at min arbejdsprøvning er kontraindiceret.

Det er en meget fint remonstration har udarbejdet, i hvilken juristen selv nævner alle mine sygdomme, samt at han er uenig med både speciallæger og kommunens lægekonsulent.

Bedre bevis for alt den jobcenters svineri findes ikke……….

Men nå jeg tænker på det nu, så faktisk juristen gjorte sig selv og kommunen en bjørnetjeneste, fordi BAN lægede vægt på nemlig hans udtalelser i remonstration og gav mig medhold i sagen.

Og jeg selv skulle slet ikke skrive ret meget om til BAN i min klage, fordi juristen gjordte det for mig i en et fint juridisk sprog…og på rigtig dansk.....
YES, undskyld min fremhævelse med rødt men vi skal nok lærer at bide fra os noget før.
jeg har sat mine jurist-svar ind i kommentarer til BAN, jeg håber at de også læser dem og ja det er i et smukt udførligt jurasprog h*n skriver.
østerbro er ikke logget ind   Besvar med citat