Se enkelt indlæg
Gammel 13-11-2009, 07:31   #16
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Jeg

er i arbejdsprøvning på 14 månede nu...for at blive afklaret til fleksjob..og er på 15 timer....flere timer vil stresse min krop så jeg får nogle meget slemme og ubehaglige smerter i min ben/lår...og så kan jeg ikk gå eller stå.

Det kom første gang da de satte mig op i tid..og har siden hen kommet,heldigvis i milder form end første gang.

Kommunen sagde....da min arbejdsevne var klarlagt at nu skulle min funktionsevne afklares....som om mine smerter i højre arm og gigten i fingrene vil forsvinde når jeg tager medicin for astma og andet.

Min venstre arm fungerer ikk som den skal på grund af en fødselskade...og var lam de første måneder i min levetid...derfor er det altid hø'jre arm der har skulle tage slæbet....efter 2 bil ulykker og i den sidste slog jeg så højre arm og derefter var smerterne konstante...men men der lader til at det er gået tabt i sagbehandlingen.
Og nu gå de sådan set kun op i min funktionsevne....blev forleden dag anbefaldet af en på kommunen at ringe til afdelingslederen og fortælle hvordan min sag er behandlet...og hvorfor sagsbehandler siger der skal minimum 4 arbejdsprøvninger til...hvor vedkommende indtil fornylig altid har snakket om 3...men det kan den anden person slet ikk forstå...da de på kommunen har 2 som minimum af arbejdsprøvninger...og næste månede har jeg være samme 15 måneder sted i arbejdsprøvning.

Så lige nu kan jeg ikk hitte hverken hoved eller hale i det.

Kommunen mener at kan folk arbejde bare 1 time..så det nul pension...men det er jo så fleksjob jeg gerne vil have..og på de 15 timer..hvor jeg hviler i mig selv sårn nogenlunde....og kan fungerer nogenlunde når jeg får fri..efter en tur på langs på sofaen.
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat