Se enkelt indlæg
Gammel 04-08-2008, 10:14   #4
pruttenQ34
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2008
Indlæg: 303
Styrke: 17
pruttenQ34 er ny på vejen
børn /flexjob

hejsa...
jeg har også fået afvide at kan jeg magte og passe mine børn kunne jeg også arbejde...har i lang tid været under psykisk pres hos komunen pga jeg har det psykisk dårligt og har sagt til dem det går ud over mine børn jeg skulle sidde tude hver anden dag fordi komunen fandt på nye ting jeg skulle,nu er min datter kommet på efterskole pga jeg ik havde kræfter nok til kunne takle de teenager problemer hun havde/har..tog 8 mån før jeg kunne få den hjælp jeg skulle have så mig og min datter igen kan få det til fungere sammen..nu søger jeg så fleksjob og familieafd ville gerne prøve snakke med min sagbehandler da jeg mente det var vigtigt at det stod i min ressource profil at jeg havde svært ved magte familie livet herhjemme da jeg også har en søn på 4år men min sagsbehandler ville ikke tage hendes udtalelse med i profilen da hun fortalte at de var ligeglade ang man havde børn osv....forstår jeg bare ikke...da det er vigtigt for mig jeg kan beholde mine børn og kan jeg ikke hvis jeg skal arbejde 37 timer....men samtidig vigtigt for mig komme ud arbejde nogen timer da jeg har brug for komme ud og komme i gang
pruttenQ34 er ikke logget ind   Besvar med citat