Se enkelt indlæg
Gammel 27-05-2012, 23:20   #19
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af mumle_mund Se meddelelser
du har ret. Men jeg har desværre i oplevet at man på ingen måde kunne betro sig til sin sagsbehandler/jobkonsulent og at hvis man sagde noget blev det brugt imod én. Det er måske derfor jeg tøver.
Hmm tja... nu tænker jeg på, om din arbejdsgiver her kan hjælpe og støtte dig lidt i den her situation, om du kan få en snak med arbejdsgiveren om situationen og få skabt god forståelse for, hvad der sker - så kunne din arbejdsgiver kontakte kommunen og få aftalt et møde, så I alle 3 kan samles og få snakket tingene igennem... Måske en idé...

I mit tidligere fleksjob havde jeg ikke ret meget at lave, og det oplyste jeg til min jobkonsulent, fordi jeg ligesom ønskede at have mere at lave. Hun fortalte mig så, at jeg måtte selv prøve at løse det, og hvis det så ikke sker noget osv... og noget er gået helt galt, så ville hun gerne komme og holde et møde sammen med mig og arbejdsgiver... Det kom dog ikke så langt. Jeg fandt et andet job....

Men jeg tænker også, at hvis du bliver sygemeldt i et stykke tid, så skal de jo følge dig op på det og hjælpe dig på en eller anden måde... Der er flere herinde som har fået timeantallet sat ned i en periode og dernæst kan den nedsatte timeantal pr. uge blive permanent.

Det var lige lidt tanker herfra.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat