Se enkelt indlæg
Gammel 12-09-2008, 19:51   #54
lena
Mit andet hjem K10
 
lenas avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2007
Indlæg: 612
Styrke: 18
lena er ved at flytte ind på K10lena er ved at flytte ind på K10
Endnu en fra Odense

Sagsbehandleren - som gav mig afslag på pension i 2006 (efter at have inddraget hospitalsundersøgelser der ikke var mine) - har igen været på spil i Odense. Denne gang er det Henrik Pedersen det er gået ud over, - men Henrik har ben i næsen, og har fået sagen hjemvist fra nævnet. Derfor har Henrik skrevet flg. til vores kære rådmand Erik Simonsen;

Citat:
Til
Rådmand
Erik Simonsen
Vedr. Min sygedagpenge sag xxxx Henrik B. Pedersen
Du har i tidligere skrivelse skrevet til mig at der som udgangspunkt ikke er sket fejl i min sagsbehandling. Du har ikke ville rette kritik af teamleder L.
I forbindelse med jeg har anket min sag til statsforvaltningen syddanmark har jeg modtaget kendelse om at sagen hjemvises til fornyet behandling og afgørelse. Nævnet i statsforvaltningen udtrykker i kendelsens præmisser væsenlig kritik af behandlingen i min sag.
Jeg skal yderligere henvise til at jeg flere gange har påpeget fejl i min sagsbehandling men dette er hver gang blevet afvist.
Jeg skal på baggrund af kendelsen og dens præmisser bede dig følgende:
- Indlede en undersøgelse omkring L. og hendes dårlige sagsbehandling. Jeg skal henvise til L. er fyret fra Nyborg kommune i 2005 efter dårlig sagsbehandling.
- Indlede personale sag mod L. om den uansvarlige sagsbehandling hun har lavet i min og andre sager.
- Fratage L. sit ledelses og sagsbehandlings ansvar da hun tydeligt ikke er sin opgave voksen.
- Redegøre for om du stadig er af den opfattelse at der ikke er sket fejl i min sagsbehandling.
- Redegøre for hvorfor Odense kommune ikke har levet op til ansvar for at sikre at sagsbehandling har været mangelfuld og utilstrækkelig.
- Redegøre for hvorfor der bliver truffet afgørelse i min sag 31 januar og jeg først får ankevejledning udleveret i maj. Dette må betragtes som en grov tilsidesættelse af gældende lovgivning.
- Redegøre for hvordan du som rådmand vil sikre at fremtidig sagsbehandling lever op til gældende lovgivning.
- Fremsætte en uforbeholden undskyldning for dit, L. og ledelsen i jobcentrets svigt ved ikke at leve op til jeres ansvar for at sikre at jeg ikke har fået den rette sagsbehandling.
- Sørge for at mine sygedagpenge ikke stoppes den 30 sep da i ikke har sikret at der blev ydet optimal sagsbehandling da L. har lavet fejl i min sagsbehandling og tiden er trukket ud så mine sygedagpenge falder for varighed.
- Sørge for at L. bliver fjernet som sagsbehandler i min sag.
Jeg vil opfordre dig til at efterleve min krav og ikke fremsætte dårlige undskyldninger som du og jobcentret har forvane at gøre.
Jeg får mandag scannet kendelsen ind og den vil derfor blive eftersendt. Du har også mulighed for at få kendelsen udleveret ved L. eller E..
Da jeg har erfaring med at jobcentret og du ikke er de hurtigste der findes skal jeg fremsætte en frist på 14 dage til at give svar. Skulle du ikke have mulighed for at efterleve dette skal jeg bede dig om at orientere mig. Hvis dette ikke efterleves vil sagen blive overdraget til advokat med henblik på at få udtaget stævning mod Odense kommune samt politi anmeldes af L.Mvh
Henrik B. Pedersen
Følgende link har også relevans til denne sagsbehandler ; http://www.fyens.dk/article/492693:N...mme-i-systemet

Ovenstående er skrevet ifølge aftale med Henrik, som er inviteret til morgenkomplet på tirsdag kl. 8.00 hos rådmanden
lena er ikke logget ind   Besvar med citat