Se enkelt indlæg
Gammel 14-11-2008, 23:06   #1
kurttrold
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-04 2008
Alder: 65
Indlæg: 150
Styrke: 16
kurttrold er ny på vejen
Dårlig sagsbehandling...

Hej!
Er der nogen her der kan hjælpe.?
Jeg er så frustreret over kommunen problemet er at jeg skal i arbejdsprøvning for fjerde gang.
Her sidst på et revalideringscenter,her vidste min arbejdsprøvning som de andre steder jeg har været en effektivitet på 12 timer..
Ud fra et ugentlig timetal på 18-20 timer..

Dette fortalte min sagsbehandler mig ikke var nok til et fleksjob.
Så jeg skulle ud i yderligere en arbejdsprøvning,den plads havde jeg så selv fundet sammen med sagsbehandler fra reva og jeg kunne starte 1 september..
Jeg var færdig på reva den 21 august,så det var jo nemt nok sagsbehandleren skulle bare tilbage til kontoret og lave mine papir til jobkonsulenten..

I den tid jeg har gået hjemme siden den 21-8 er der overhovedet ikke blevet fuldt op på min sag..
Er det lovligt er der ikke noget med når man er på sygedagpenge at det er hver 8 uge.??
Jeg har gentagende gange ringet til sagsbehandleren for at rykke og fik en af de gange jeg var heldig at få fat i hende lovning på at jeg ville blive ringet op i løbet af eftermidagen det er 10 uger siden nu..

Derefter har jeg bestemt at nu er det kun skriflige henvendelser.

jeg har så henvendt mig til sagsbehandler over mail og spurgt til hvad der sker i min sag,og får til min storer overraskelse at vide at hun ikke forstår at jeg havde en fast aftale om,at kunne starte 1 septemer idet hun har fået mail fra jobkonsulenten at arbejdspladen ikke havde noget kendskab til mig eller aftalen..

Jeg blev så vred så jeg kørte til jobkonsulenten for at hører hvad det var for noget,og blir fortalt at chefen på arbejdspladsen "ER meget svær at få fat i"

Men nu ville han tage fat i det dig skulle han lige have en uges ferie,og derefter vil jeg være første prioitet..

Jeg benytter tiden til at få fat i arbejdspladsen og det viser sig de kan udemærket godt huske mig,men de er blevet kontaktet midt i oktober og ikke i slutningen af august så pladsen er væk!

Det er nu over 2 uger siden jobkonsulenten skulle være vendt tilbage fra ferie og jeg har stadig intet hørt...


Desuden har jeg bedt om agtinsigt i min sag og har heller intet hørt fra det.
Hvad gør jeg jeg er så frustreret.???

Sidst redigeret af kurttrold; 14-11-2008 kl. 23:09.
kurttrold er ikke logget ind   Besvar med citat