Se enkelt indlæg
Gammel 18-11-2013, 16:52   #15
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nøgne tær Se meddelelser
Hvorfor dog det ?

En bank er en "butik" der handler med penge... derfor er det relevant at høre banken hvad de giver at tilbud på det problem man har, når det drejer sig om penge.
Det er jo ikke nogen løsning at stifte ny gæld i en bank for at betale gammel SU gæld... det bliver det da kun dyrere af... og banken giver da i hvert fald ikke mulighed for eftergivelse... og chancen er der da stadigvæk... og også når/hvis den ender hos skat... det kommer jo an på hvordan økonomien ser ud om det måske kan lykkes at få eftergivet noget...
Jeg aner ikke om det er lettere eller sværere at låne til en lejlighed når gælden er til det offentlige eller til en bank... måske var det i virkeligheden fordi det var en restance der stod som ikke betalt...
Måske er det bare mig... men jeg ville da egentligt også føle mig lidt fjollet og stå og ville låne penge til en lejlighed eller stifte ny gæld før jeg havde styr på den gamle gæld...

Så jeg mener helt sikkert stadig det er en dårlig ide at blande banken ind i det... selvom skattefogeden helt sikkert ville klappe i sine små hænder over den løsning.... så kan han lukke sagen og hæve sin bonus...



....
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat