Se enkelt indlæg
Gammel 02-09-2013, 00:28   #27
einstein
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 18-01 2012
Indlæg: 175
Styrke: 13
einstein er ny på vejen
Cool nixen biksen den går ikke

Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Problemet er at de så vil sige at man har en "uforsvarlig" økonomi....og så er man henvist til at få kontanthjælp med tilbagebetaling....

Det er ihvertfald sådan jeg har forstået at de gør det...

Så jeg kan kun give medhold i at der skal en lovændring til...så kommunerne ikke kan spekulere i det...
du henviser til lov om aktiv socialpolitik
§ 93. Kommunen kan træffe beslutning om tilbagebetaling, når der ydes hjælp,

1) fordi modtageren har udvist uforsvarlig økonomi,

hvis en person har direkte manglet nogle penge og senere får disse penge
og bruger dem på det som personen alligevelle ville have gjort hvis personen ville have fået pengene til tiden så er det pr.definition IKKE uforsvarlig økonomi da pengene er brugt "korrekt og normalt" de er bare brugt med forsinkelse og det er IKKE uansvarligt af borgeren da det jo er KOMMUNEN der er skyld i forsinkelsen (den sad) og skåret ud i pap ,det er KOMMUNEN der har handlet uansvarligt og ikke borgeren og derved tvunget borgeren til at bruge pengene med forsinkelse,hvis kommunen alligevelle siger at det er borgeren der har handlet uansvarligt selv om det er kommunen selv der er skyld i hele balladen og kommunen derefter kræver tilbagebetaling og uretmæssigt sparer 40000kr.på en "fejl" de selv har lavet så er der grundlag for at bedragerianmelde kommunen til politiet .

det siger sig selv at hvis kommunen laver en "fejl" som de ikke behøver at tjene penge på ved at kræve tilbagebetaling men kommunen alligevelle kræver tilbagebetaling af pengene selv om de faktisk ikke behøver at gøre det citat "Kommunen KAN træffe beslutning om tilbagebetaling"de SKAL ikke men de KAN gøre det så udnytter kommunen bevidst og forsætteligt deres egne "fejl"til at berige sig selv
hvis det ikke stinker langt væk af bedrageri så er alle lægekonsulenter ærlige og hæderlige

Sidst redigeret af einstein; 02-09-2013 kl. 00:39.
einstein er ikke logget ind   Besvar med citat