Se enkelt indlæg
Gammel 10-01-2018, 22:49   #339
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Kio Se meddelelser
Oplever I andre også at der er 2 stk SB med til Jeres møder ?
Jeg har oplevet det en enkelt gang. Det var dem åbenbart magtpåliggende, at jeg skulle underskrive min ressourceprofil.

Et godt råd er, at skrive sine spørgsmål på et stykke papir, som man sidder med ved mødet.

Dette gjorde jeg selv en gang til et møde med en fys. fra Quick Care. Han gjorde virkelig hvad han kunne for at sælge sit "produkt", men jeg havde forberedt nogle gode spørgsmål hjemmefra, da jeg ikke var interesseret i at få gjort endnu mere skade på min ryg.

Og lige så snart jeg fik mulighed for det startede jeg fra en ende med mine spørgsmål, og satte hak når jeg havde fået svar.

Ved nogle af spørgsmålene gjorde han hvad han kunne for at sno sig udenom. Men så vendte jeg bare tilbage til spørgsmålet senere.
Og jeg stoppede ikke før han havde besvaret samtlige af mine spørgsmål.

Men på et tidspunkt fik jeg kigget på ham, og jeg sad seriøst og overvejede om jeg skulle hente hjælp, for hans øjne flakkede rundt så jeg troede noget var helt galt.
Men det gik så op for mig, at han simpelthen var utilpas ved situationen. Og så gav jeg den ellers gas med mine spørgsmål.

Jeg slap for at komme i kløerne på Quick Care.

Og hvis der så er spørgsmål du ikke har fået svar på når mødet er slut, så går du hjem og skriver dem, og sender dem til sb. Og hvis du ikke har fået svar når din kommunes svarfrist er overskredet, så klager du til jobcenterchefen.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat