Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 07-03-2014, 23:26   #1457
Trex
Hjemmevant på K10
 
Trexs avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2012
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 293
Styrke: 12
Trex er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Jeg har lige købt en Provari...alm...ikke mini..og du vil sikkert ikke fortryde det hvis du købe sådan en...

Den er lidt svær at forklare...den skal opleves...

Men man kan tydeligt mærke at der er et andet chipsæt i den...som afgiver en konstant strøm lige fra start og helt indtil den selv lukker ned...

Der er virkelig ikke forskel på det første sug og på det sidste...

Jeg var lidt bekymret fordi jeg har hørt en del dårligt om en knaps menuen hvilket6 jeg ikke har prøvet før da alle mine mods har flerknaps system...men det er virkelig ikke noget problem...

Jeg kan ændre på mine volt hurtigere på Provarien end jeg kan gøre det på min SVD når den er låst...

Den måler også alt virkeligt nøjagtigt...også set ud fra hvordan mine andre mods måler ohm feks...

Nu har jeg købt en alm størrelse og med en endcap så jeg både kan bruge de store batterier 18650 og dem der høre til den 18490/18500.....og selv her efter kun et par dage med den ja så må jeg indrømme at jeg overvejer at købe en provari mini også...uden nogen endcap...så man kan bruge den til at tage med når man lige skal i byen at handle osv...

Den er så lille at man kan gemme den inden i ens hånd....provari mini...

Hvis du køber den mini ja så kan du også undgå dine...i min verden...vanvittige tanker om at stable batterier....da den afgiver en konstant strøm fra start til slut...dette endda helt uden at fyre alt for mange volt ind i dyret...og risikere en masse ved det...

Man kan tydeligt mærke at en provari ikke bruger den der pulse width modulation som de fleste andre mods bruger...herunder SVD...

Om den er så mange penge mere værd...uha det vil jeg ikke afgøre...men jeg har bestemt ikke fortrudt mit køb...ja jeg er parat til at købe en mere...

En ting man skal huske...hvis man bruger CE4 og den slags med med ego gevind...ja det er at købe en ego/510 adapter med...koster ikke mange basseøre....men hvis man ikke har den ja så kan man ikke bruge sine ego tanke..
Web jeg takker for sit svar

Jeg har læst en del om Provarien, og er slet ikke i tvivl om at den er lækker og det er kvalitet. De reviews jeg har set der får den også topkarakter pg alle roser den til skyerne

Som sagt det eneste der holder mig tilbage er pengene, man kan faktisk få 4 stk SVD for de samme penge, jeg ved godt at man ikke kan sammenligne de to produkter, men set er alligevel svært ikke at sammenligne priser

Som sagt kommer jeg på en anden indtægt end KH, eller jeg fik et lille tilskud i form af fødselsdags gave eller lign, så ville jeg nok købe sådan en drønnert. For jeg er faktisk inde og kigge på den hver dag

Det eneste dårlige jeg har at sige om min SVD, det er at skærmen ikke flugter med resten af den,det at den lige stikker lidt ud syntes jeg er rigtig ærgerlig og kan til tider være lidt træls. Men ellers er jeg super glad for den, og skulle jeg være så svine heldig at få en Provari, så er jeg sgu ikke sikker på at jeg ville af med min SVD

Ps. Når man nu betaler 1500kr for sådan en fin Provari, så burde det ikke være nødvendig at købe en adapter til. Provari burde have lavet så begge dele passede på, jeg har godt nok er adapter liggende men igen til den pris burde det ikke være nødvendig. Giv mig ret

Fandt den bronze farvede mini, med grønt display. Den er dælen dulme sexet!
Vedhæftede thumbnails
Klik på billede for større version

Navn:  image.jpg
Visninger: 171
Størrelse:  25,4 Kb
ID: 446  

Sidst redigeret af Trex; 08-03-2014 kl. 00:15.
Trex er ikke logget ind   Besvar med citat