Se enkelt indlæg
Gammel 21-10-2015, 21:55   #8
Nunchuck
Ved at vænne sig til K10
 
Nunchucks avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-05 2013
Indlæg: 14
Styrke: 12
Nunchuck er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
Skræmmende læsning - så udsendelsen igår på DR2, puha, man kan jo næsten give helt fortabt på forhånd.
Jeg er ikke skrap i love og regler, og synes de er svære at forstå umiddelbart, bare fordi jeg læser dem. Men noget hænger alligevel ved.

Hvad har du på skrift af skånehensyn? S.U.
Det eneste sted jeg har læst om skånehensyn, er i den allernyeste journal fra min åbenbart midlertidige sagsbehandler/rådgiver jeg aldrig har mødt eller kommunikeret med, men som åbenbart har haft kontakt til genoptræningen ang en virksomhedspraktik, Hun har vedlagt dokument der siger:
- Fokuspunkter udviklingsområder mv: Ikke fysisk belastende
-Skånebehov: Ikke fysisk belastende, ingen tunge løft

Hun skriver herefter: Antal timer om ugen 12 i opstart - antal uger : 13 med mulighed for forlængelse.

ellers har ingen beskrevet skånehensyn.


Har din praktiserende læge udfyldt en LÆ 265? S.U.
http://www.laeger.dk/portal/pls/port...me=9596971.PDF Ja inden mødet i REHAB teamet d 14.04.15 hvor de stemte for at jeg skulle træne ½ - et helt år mere i genoptræningen. - men allerede 3 mdr efter ville genoptræningen ikke mere, da der længe ikke havde været fremgang. Egen læge skriver der er risiko for kronisk lidelse pga svære gener, men at jeg synes der har været effekt at optræning, så mulighed for bedring er til stede



Hilsen Peter

PS Da du er en mand i 50erne kan du sikkert godt forstå at du trænger til "optræne en persons faglige, sociale eller sproglige kompetencer samt at afklare beskæftigelsesmål" og finde din indre motivation?

Et godt tilbud fra samfundets side af. Jaaa

Fra nu af holder du kæft med positive udmeldinger som i enhver retning vil blive brugt imod dig. Hvem du får som din næste nyansatte sagsbehandler - sagsformidler eller i bedste fald en socialrådgiver er uendelig ligegyldig.

DU skal kende lovgivningen og reagere når din SB ikke følger lovgivningen.
Forsøger at læse op på links´ne

Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser



Du påstår: "Jeg er den eneste der forstår mine smerter," Ja folk i samme båd ved det, men jeg mente nu fysserne på genoptræningen som bare synes jeg er pylret og ved bedre end mig, om mine smerter

Her tager du fejl..... mange incl jeg selv ved præcis hvordan du har det og hvor tæt du er på at havne i fælden omkring uvidenhed og fejlbehandling af især rygpatienter.

Hilsen Peter § 4 patient
Tak
Nunchuck er ikke logget ind   Besvar med citat