Se enkelt indlæg
Gammel 14-07-2008, 10:32   #34
AnnetteH
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-05 2007
Lokation: Fyn
Alder: 57
Indlæg: 220
Blog Indlæg: 4
Styrke: 17
AnnetteH er rigtig godt på vej
pu ha

Hej alle sammen

Ja jeg må nok sige at jeg er ret så rystet over at læse indlægende her om trivselsbil.
Jeg er selv førtidspensionist (lidt underligt at skrive, det er lidt nyt endnu, fra 1-3 08) og jeg bor i en lille landsby. jeg har piskesmæld, diskosprolaps i nakke og lænd og ADD. Jeg har 2 hjemmeboende børn og en udeboende.
Jeg havde faktisk tænkt mig at søge min kommune om en trivselsbil, men efter at have læse indlægende her, tror jeg faktisk at jeg opgiver på forhånd. At skulle bruge flere år på at fortælle kommunen at jeg har behov for en bil, at jeg pga medicin skal have kørekortet fornyet hvert år, osv. nej det orker jeg bare ikke...
Et spørgsmål som bliver ved med at dukke op i mit hovedet er det med kørekortet og medicin. Kan godt forstå man skal være obs på det, men nu har jeg i snart flere år fået morfin og medicin mod ADD, uden at noget har stillet mit kørekort til spørgsmål ? hvorfor så pludseligt fordi man søger trivselsbil ?
Nå men det var lige lidt fra mig. Vil da helt sikkert følge med på siden og se hvordan det går i andre og måske tage endnu snak med min læge om det med en trivselsbil til mig.
Hav en god dag.
__________________
Smil til verden, trods alt
AnnetteH er ikke logget ind   Besvar med citat