Se enkelt indlæg
Gammel 03-10-2008, 13:43   #1
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Deltidsfleksjob

Findes her nogen på siden, som er bevilget deltidsfleksjob?

Det har netop slået mig, at der er måske et "hul" i min viden - eller i loven. Endnu et hul i loven.

Hvis man som rask i årevis har haft et ordinært deltidsjob og senere bliver så syg, at man skal arbejde i fleksjob, så får man KUN en bevilling til et DELTIDS-fleksjob.

Hvad sker der så med arbejdstiden?

Skal man så kun arbejde 6 timer eller 9 timer pr. uge, hvis man eks. tidligere var på 2/3 eller halv tid?

Er det så overhovedet til at få et fleksjob på deltid, hvis man kun skal arbejde 6 timer?

Jeg kan overhovedet ikke erindre, at vi nogensinde har "talt" om det her på k10.

Hvad siger Hejdien?

I princippet kunne man jo have haft en stilling på 15 timer om ugen, og med et fleksjob med 2/3 tilskud, så er arbejdstiden helt nede på 5 timer pr. uge.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield

Sidst redigeret af zuza; 03-10-2008 kl. 13:47.
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat