Se enkelt indlæg
Gammel 13-02-2016, 00:00   #3
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
mit forløb på smerteklinik varede halvandet år. jeg var meget skeptisk fra start, tror jeg var "lidt" skadet af flere år i det kommunale system, med manglende tillid mv. MEN jeg blev positivt overrasket...........

på smerteklinikken mødte jeg lutter forståelse for hvad jeg kæmper med af smerter. desværre kunne de ikke trylle smerterne væk, men de fjernede det meste af det medicin min egen læge havde pumpet mig med i flere år, og som alligevel ikke hjalp . smerteklinikkerne har rigtig stor viden og erfaringer med at hjælpe os smertepatienter til en bedre livskvalitet. De er på vores side, og ikke på kommunernes.

jeg mødte andre smertepatienter, hvilket var en stor hjælp da jeg nu kunne se at jeg ikke var alene med mange af de problematikker der følger med at være kronisk smertepatient.

min medicin er nu reduceret til et minimum, bla. tager jeg efter behov Lyrica for de nervesmerter jeg er plaget af. Lyrica er også en medicin der bruges som antidepressiv medicin. vær ikke bange for det. noget af det medicin der virker mod depression , virker også mod smerter, . jeg har ingen depression men er glad for min lyrica som tager toppen af nervesmerterne.

vh sortepigen
førtidspensionist
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat